Beschrijving
Voordelen van DocuWare
- Document workflow automatisering versnelt bedrijfsprocessen en zorgt voor efficiëntie
- Beveiligde, gecontroleerde en geregistreerde toegang zorgt voor transparante workflows.
- De digitalisering van papieren documenten verlaagt de kosten die komen kijken bij het werken met papier, van archiveringstijd tot archiefkasten en van kantoorruimte tot externe opslagfaciliteiten.
- Krachtige zoek- en weergave-opties zorgen ervoor dat informatie snel kan worden opgehaald wanneer deze nodig is.
- E-mailmeldingen herinneren u aan de taken die u moet uitvoeren.
- Mobiele apps en webclients kunnen verbinding maken vanaf elke locatie, zodat geautoriseerde personen toegang kunnen krijgen op bedrijfslocaties, thuis, in het veld en onderweg.
- Eenvoudig in het gebruik
- Het DocuWare controle systeem werkt nauw samen met bekende toepassingen en rechtstreeks vanaf Ricoh multifunctionele printers.
Kenmerken van DocuWare:
- DocuWare oplossingen maken automatisering van documentworkflows mogelijk, terwijl gegevens en documenten worden beschermd door beveiligde en gecentraliseerde archivering.
- Takenlijsten, e-mailmeldingen en herinneringen zorgen ervoor dat processen blijven lopen.
- Met één zoekopdracht worden snel alle gerelateerde documenten gevonden, ongeacht de oorspronkelijke bron: gegenereerd door een pc, uit een e-mail, een Microsoft Office-document of een gescand papieren document
- Gevolgde en geregistreerde toegang zorgt ervoor dat iedereen op de hoogte kan blijven.
- Gemakkelijk bijgehouden dossiers voor het bewaken van en rapporteren over bewaarschema’s.
- Beschikbaar op locatie of in de cloud
DocuWare oplossingen voor het midden- en kleinbedrijf
-
Boekhoudafdeling
Automatiseer de goedkeuring van facturen, 3-way matching en andere crediteurenprocessen, bewaak en verifieer aankopen, lever snel ontvangstbewijzen om de debiteurenadministratie te versnellen en deel bestanden op efficiënte wijze voor audits zonder stress.
-
Human Resources
Stroomlijn het proces door papieren documenten te routeren, sla informatie volgens de vereisten op, bespaar tijd met selfservice voor medewerkers wat betreft loonstrookjes, formulieren en andere zaken.
-
Verkoop
Heb direct toegang tot offertes van klanten en de verkoopgeschiedenis; takenlijsten helpen het management de voortgang te bewaken.
-
IT
Veilig, eenvoudig archiefbeheersysteem inclusief bewaarschema’s en de mogelijkheid tot herstel bij calamiteiten.
-
Openbaar bestuur
Van lokale tot regionale overheidsinstanties worden openbare gegevens gemakkelijk gedeeld in digitaal formaat, wat gemeenten tijd en geld bespaart.
-
Onderwijs
Gegevens van leerlingen en studenten, inclusief financiële documentatie, kunnen conform de regels worden opgeslagen en gedeeld door geautoriseerde gebruikers.
-
Productie
Duidelijk gedocumenteerde workflows en materiaallijsten zorgen dat de productie binnen budget en op schema blijft.